Three Minutes To Eight
Three Minutes to Eight is een verrassende, avontuurlijke game in pixel-art die zich afspeelt in de nabije toekomst. De game wijkt door een intrigerend einde af van het normale patroon: de hoofdpersoon gaat namelijk precies om 19:57 uur ten onder. Dat betekent niet dat er geen hoop is. Jij gaat uitzoeken wat er aan de hand is, ontdekt geheime paden, probeert de dood een loer te draaien en speelt andere aflopen vrij. Elk spel is weer anders met willekeurige onderdelen en unieke gebeurtenissen. Zo word je uitgedaagd om de game vaker te spelen en alle geheimen te onthullen. Beleef een game die zich steeds verder ontwikkelt, die je laat voelen hoe het is om op het randje van je bewustzijn te balanceren, waar alles mogelijk is en tegelijkertijd ongrijpbaar blijft.