Three Minutes To Eight
Set in the near future, "Three Minutes To Eight" is a mind-bending pixel art adventure game that breaks the mold by introducing an intriguing twist: the protagonist is destined to meet their demise at precisely 07:57 PM. However, hope is not lost. It's up to you to unravel what lies beneath, uncover secret paths, find ways to cheat death, and unlock multiple endings. Each run is distinct, with randomized elements and unique events, urging you to revisit the game multiple times to discover all its hidden mysteries. Find yourself in an ever-evolving gaming experience, mimicking a borderline state of mind that teeters on the edge of consciousness, where everything is possible yet remains elusive.