The Walking Dead: The Complete First Season
Speel als Lee Everett, een bajesklant die een tweede kans krijgt in een wereld die verwoest is door zombies. Hij neemt het weesmeisje Clementine onder zijn hoede, terwijl hij omringd wordt door ondoden en overlevenden die uit zelfbehoud over lijken gaan.