The Men of Yoshiwara: Ohgiya
The Men of Yoshiwara: Ohgiya is een populaire romantische game uit Japan. Vertrek naar het uitgaansgebied van Yoshiwara en geniet van een ontroerend liefdesverhaal.
Als dochter van een rijke koopman, hoop je toegang te krijgen tot een van de feesten die elke nacht in Yoshiwara worden gehouden. Samen met Musashi Takenouchi bezoek je dit uitgaansgebied.
Eenmaal op het feest ontmoet je mannen die zo mooi zijn dat je nauwelijks kunt geloven dat ze van deze wereld zijn.
Ze betoveren je met verleidelijke ogen en gelikte bewegingen. Een van hen fluistert in je oor. Tegelijk aangetrokken en achterdochtig, verlang je hem weer zien.