The Little Mermaid: Princess of the Underwater Kingdoms
In this exciting sequel, Ariel, Eric, Sebastian and Flounder embark on an epic adventure to a lost and forgotten kingdom under the sea. Together, they face challenging trials that test their courage and friendship, while discovering unexpected allies who share their fight against a common threat. However, their journey is threatened by an evil witch determined to stop them. Through magic, mystery and determination, they must overcome obstacles to save their home and reveal the secrets of the sunken kingdom, in a story where courage and love are their greatest defense against the shadows that lurk in the depths.
■ Chapter Selection Map: Navigate the story through an interactive map that allows you to choose and revisit different chapters.
■ 60 Full Color Backgrounds: Enjoy a rich visual palette with 60 unique and vibrant backgrounds, designed to fully immerse you in each scene.
■ Soundtrack with 20 Exceptional Songs: Experience the adventure with an immersive soundtrack, composed of 20 musical pieces that capture the essence of underwater worlds.
■ A New Little Mermaid Story: Immerse yourself in a fresh and original narrative, continuing Ariel's adventures with exciting twists and endearing characters.
■ 60 Unlockables: Explore and unlock additional content that enriches the experience, including concept art, side stories, and more.