The Fall Part 2: Unbound
Tijdens je reis vind je drie zeer uiteenlopende robots die je binnendringt en rekruteert. Jij bent dan misschien ontketend, maar je gastheren zijn dat niet. Blijf je binnen die grenzen? Of vermorzel je ze? Heb je überhaupt een keuze?
De uitdagingen van The Fall zijn gebaseerd op de persoonlijke grenzen van je gastheren en geven je een perspectief dat je nog niet eerder hebt gezien in een videogame.
Met twee gloednieuwe gevechtsmechanismen vindt The Fall Part 2 een evenwicht tussen vechten en puzzels, zodat elk moment fris aanvoelt. De game bevat ook een makkelijke stand voor spelers die alleen zijn geïnteresseerd in het verhaal en het oplossen van puzzels.
Met vier speelbare personages, duizenden regels volledig ingesproken dialogen, vier keer zo veel omgevingen en meer dan tien volledig geanimeerde personages is het beste van The Fall uitgebreid en verfijnd.
Het bekroonde verhaal van The Fall, waarvan het schrijven vijf jaar heeft gekost, opent een nieuw hoofdstuk waarin Arids reis van zelfontdekking wordt voortgezet.
Geniet van een dystopisch universum door de lens van een robot die haar eigen regels en voorwaarden probeert te maken en te handhaven. Kijk uit naar een uniek verhaal over persoonlijke grenzen, relaties, ethiek en ideologie. The Fall is gemaakt voor spelers die uitkijken naar games waarvan de conceptuele grondslag van hetzelfde niveau is als de technologische artisticiteit.