Plus cross-platform multiplayermodi voor competitief en coöperatief spelen!
Muziek, achtergronden, geluiden, speciale effecten: alles, tot aan de Tetriminos zelf toe, pulseert, danst, glinstert en explodeert perfect synchroon met hoe je speelt, waardoor je de 30+ levels en 10+ speltypen steeds opnieuw wilt beleven.