Plus cross-platform multiplayer modes for competitive and cooperative play!
Music, backgrounds, sounds, special effects—everything, down to the Tetriminos themselves—pulse, dance, shimmer, and explode in perfect sync with how you're playing, making any of the game's 30+ stages and 10+ modes something you'll want to experience over and over again.