Teocida + Estigma
Teocida+Estigma presenteert twee compleet bizarre 2D-puzzelspellen, elk met unieke kenmerken.
Teocida is een psychologisch horrorplatformpuzzelspel met donkere en psychedelische beelden.
Verken de raadselachtige gangen van een vervormde microkosmos vol symbolische landschappen van geloof en erotische nachtmerries.
Estigma is een puzzel- en actiespel met een surrealistische horror-esthetiek, waarbij alles je kan doden!
Beleef de ervaring van een eenvoudige arcade-actiepuzzel uit de jaren 80 opnieuw met een schattige mascotte die door een gevaarlijk vleeswonderland reist.