Teocida + Estigma
Teocida+Estigma presents two completely bizarre 2D puzzle games, each with unique characteristics.
Teocida is a psychological horror platform puzzle game with dark and psychedelic visuals.
Classic and straightforward gameplay with simple and intuitive controls, uncomplicated mechanics, and progressively challenging puzzles.
Explore the enigmatic corridors of a distorted microcosm filled with symbolic landscapes of faith and erotic nightmares.
Estigma is a puzzle and action game with a surrealistic horror aesthetic, where anything can kill you!
Relive the experience of a simple 80's arcade action-puzzle featuring a cute mascot traversing a dangerous meat wonderland.