Fantastisch
Ervaar Sonic Mania, het ultieme eerbetoon aan verleden en toekomst. Een gloednieuw 2D Sonic-avontuur dat je altijd en overal kunt spelen op de Nintendo Switch. Beleef de klassieke Sonic-games van weleer opnieuw en race door zowel nieuwe Zones als van de grond af opgebouwde klassieke levels, vol met allerlei gloednieuwe sluipweggetjes en geheimen.
Maak je op voor spannende varianten op beroemde Zones en Acts uit Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2, Sonic CD en Sonic The Hedgehog 3 and Knuckles. Geniet van prachtige HD retro-graphics en fantastische physics in een strakke 60 FPS.
Speel als Sonic, Tails en Knuckles in je strijd tegen taaie eindbazen, en benut de vaardigheden van elk personage om het kwaadaardige robotleger van Dr. Eggman te verslaan. Maak gebruik van Sonics nieuwe Drop Dash-vaardigheid voor explosieve snelheid, vlieg met Tails door de lucht, of beuk je een weg door obstakels met de brute kracht en klimkunsten van Knuckles.
Strijd tegen andere spelers in de Competition Mode, waarin je als eerste de finish moet zien te bereiken, of speel samen met een vriend in de Co-Op Mode, waarin jullie je samen een weg door alle Zones proberen te banen.
Welkom bij Sonic Mania, waarin de snelste blauwe egel ter wereld naar een nog hogere versnelling schakelt, en dat je altijd en overal kunt spelen op de Nintendo Switch.