Pixel-perfect
Experience the ultimate celebration of past and future in Sonic Mania, an all-new 2D Sonic adventure available anytime, anywhere on Nintendo Switch. Relive the classic Sonic games of the past and race through new Zones and fully-reimagined classics, filled with a myriad of never-before-seen hidden paths and secrets.
Prepare for exciting twists on iconic Zones and Acts from Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2, Sonic CD and Sonic The Hedgehog 3 and Knuckles, and enjoy stunning HD retro-style graphics and pixel-perfect physics, running at a crisp 60FPS.
Play as Sonic, Tails and Knuckles as you fight against formidable bosses, and use each character’s abilities to overcome Dr. Eggman’s evil robot army. Harness Sonic’s new Drop Dash ability and go explosively fast, soar through the air as Tails, or power through tough obstacles with Knuckles’ brute strength and climbing abilities.
Go head-to-head in Competition Mode as you make a mad dash for the finish line, or team up with a friend in Co-Op Mode and tackle each Zone together.
Welcome to the next level for the world’s fastest blue hedgehog. Welcome to Sonic Mania, available anytime, anywhere on Nintendo Switch.