Son of a Witch
Een roguelike vol actie voor 1 tot 4 spelers met koddige graphics, toegankelijke besturing en diepgaande gameplaymechanismen. Combineer tientallen wapens, magische voorwerpen, drankjes en spreuken, elk met unieke eigenschappen, om de 7 vijandelijke facties en 24 bazen te verslaan. Kun jij het antieke goblinartefact vinden aan het einde van de kerker?