SokoWinter is een puzzelspel met gladde vloeren. Je krijgt de kans om kennis te maken met een van de merkwaardige hobby's van vier stijlvolle pinguïns: het duwen van grote ijsblokjes. Waarom vinden ze deze activiteit zo leuk? Nou, dat weten we niet, omdat onze kennis van pinguïns beperkt is...