Sky Mercenaries Redux
Een epische luchtgevecht wacht op u! Sky Mercenaries is terug met een gereviseerde 2020 Nintendo Switch exclusieve redux editie. Kies uw piloot en vechter om deel te nemen aan de ultieme 2D polariteit S.H.M.U.P actie!
Vecht tegen meer dan 50 vijandelijke types op 8 werelden in meer dan 32 verhaallijnen en onbeperkte willekeurige inhoud. Bereid je voor op de overweldigende vijandelijke vloot en uitdagende eindbaasgevechten. Upgrade je vechters, drones en piloten op de manier waarop je ze wilt spelen.