Sky Mercenaries Redux
An epic sky battle awaits you! Sky Mercenaries is back with a overhauled 2020 Nintendo Switch exclusive redux edition. Choose your pilot and fighter to join the ultimate 2D polarity S.H.M.U.P action !
Fight over 50 enemy types on 8 worlds in over 32 story missions and unlimited random content. Be prepared for the overpowering enemy fleet and challenging bossfights. Upgrade your fighters, drones and pilots the way you like to play them.