Shy Cats Hidden Orchestra
The Hidden Orchestra is op tournee! Ze zijn schattig. Ze zijn chibi. Ze zijn getalenteerd. Maar, ze zijn verlegen!
In dit verborgen object spel moet je verborgen muzikale katten vinden die zich schamen om hun muziek te spelen.
Probeer meer dan 200 kittens te vinden en maak je eigen muziek in 10 prachtige kleurrijke niveaus!