Shy Cats Hidden Orchestra
The shyest of orchestras is on tour! They are cute. They are clever. They are talented. But they are shy!
In this hidden object game, you'll need to find musician kittens who are too shy to play their music.
Try to find over 200 kittens and create your own music across 10 beautiful colourful levels!