Shanky: The Vegan`s Nightmare
Shanky is een vleesmolen die zijn kracht uit gehakt haalt. Verslind alles op je pad en verzamel Meat-Cola.
Dompel jezelf onder in een verbluffend verhaal vol liefde en zelfopoffering. Afhankelijk van het level, zal Shanky beschikken over verschillende vervoersmiddelen, zoals benen, wielen, vleugels en een boot.