Sacred Zodongga Defense
Het eiland Zodongga lag duizend jaar lang ongestoord, alleen de inboorlingen van de Hulla-Balla-Bazooki-stam woonden in de dichte oerwouden en hoewel ze woeste krijgers waren, slaagden ze erin in vrede en harmonie met de natuur te leven. Verhalen over fantastische bananenplantages in de onherbergzame bergen van Zodongga bereikten onvermijdelijk de vier hoeken van de beschaving en de hebzucht van de mensheid (en smaak voor bananen) bleek te sterk om weerstand te bieden.
Als hoofdman (The Big Kahuna) van de Hulla-Balla-Bazooki-stam moet je de verdedigers organiseren en je hinderlagen strategisch plaatsen.