Sacred Zodongga Defense
The island of Zodongga lay undisturbed for a thousand years, only the natives of the Hulla-Balla-Bazooki tribe inhabited the dense jungles and although fierce warriors they managed to live in peace and harmony with nature. Tales of a fabulous banana plantations located in the inhospitable mountains of Zodongga inevitably reached the four corners of civilization and humanity’s greed (and taste for bananas) proved too strong to resist.
As the chieftain (The Big Kahuna) of the Hulla-Balla-Bazooki tribe you have to organize the defenders and place your ambushes strategically.