Royal Adviser
In Royal Adviser kruipen spelers in de huid van adviseur van een oude koning. De spelers hebben elk een geheime missie die ze moeten voltooien door het koninkrijk te beïnvloeden en de koning te adviseren. Spelers kunnen ook complotten vormen, elkaar bespioneren en elkaar beschuldigen. Elke sessie duurt ongeveer 20-30 minuten.