'Makkelijk te leren, moeilijk te beheersen' is het motto!
Navigeer met hoge snelheid met je jet door nauwe ravijnen, maar mis de ringen niet en blijf binnen je tijdslimiet!
De adembenemende landschappen, prachtige graphics met vloeiende 60 FPS en de fantastische soundtrack leiden je hopelijk niet te veel af van de actie... Je moet het tenslotte nog opnemen tegen de andere spelers in de wereldwijde online ranking!