Reigns: Game of Thrones
Een formidabele cast: heers vanaf de IJzeren Troon als Cersei Lannister, Jon Snow, Daenerys Targaryen, Tyrion Lannister, Sansa Stark en meer. Wissel tussen elke koning en koningin die je vrijspeelt om uitdagingen en mysteries die uniek zijn voor hun verhaal, te trotseren.
Leg je wil op: veeg naar links of rechts om het lot van de Zeven Koninkrijken voor altijd te veranderen terwijl je de vurige smeekbeden en onvoorspelbare eisen van het volk van Westeros aanhoort. Als een bepaald persoon vervelend wordt, scheur dan zijn kaart doormidden om Uwe Majesteit te ontlasten van hun zorgen - maar tegen welke prijs?
Bekijk Westeros op een andere manier: Melisandre's visioenen zijn je speelveld en reiken verder dan de tv-serie om je het lot voor te stellen van degenen die op de IJzeren Troon zouden zitten. Herbouw de Grote Sept of Baelor als Cersei of ontdek het pad van de Zeven Koninkrijken als Sansa Stark met Jaime Lannister getrouwd zou zijn geweest.
Vorstelijke minigames: zelfs de machtigste heersers moeten af en toe hun zorgen opzij zetten en deelnemen aan meer triviale zaken. Van steekspellen tot kroegengevechten, deze afleidingen zijn niet zonder gevolgen!
Een Grander Reigns: fans van the Reigns-series kunnen hun geluk niet op met de grootste en meest diepgaande game in de serie tot nu toe die niet alleen de verhalen die je kent opnieuw vertelt, maar je in plaats daarvan zelf je eigen nieuwe avonturen laat maken.
Iconische soundtrack: beslis het lot van Westeros en degenen die in jouw land wonen op de meeslepende muziek van de HBO-serie. De soundtrack is gemaakt door Ramin Djawadi.