Patrick's Parabox
Patrick's Parabox is een bekroond puzzelspel waarin een uniek recursief systeem van dozen in dozen in dozen in dozen wordt onderzocht. Leer de structuur van de wereld te manipuleren door dozen in en uit elkaar te duwen. Begrijp wat er gebeurt als een doos zichzelf bevat en leer oneindigheid te gebruiken in je voordeel. Verken nog veel meer mechanismen en recursieve wendingen naarmate je dieper en dieper in het systeem duikt. Het zijn dozen helemaal tot het eind.
Het spel bevat meer dan 350 met de hand gemaakte puzzels, die zijn ontworpen om je aan het denken te zetten, maar ook om je de weg te wijzen en de schoonheid van het systeem te laten zien. Elke puzzel bevat een nieuw idee; er is geen opvulling.
Een rustgevende, onderzoekende soundtrack en het geluidsontwerp van Priscilla Snow weerspiegelen de nieuwe mechanismen die worden geïntroduceerd.
Patrick's Parabox heeft de Excellence in Design-award gewonnen op het Independent Games Festival 2020. Het spel was ook een selectie voor het IndieCade-festival van 2019 en ontving de IndieCade Developers Choice-award.