Operation Pig
Je bent Special Agent Wood en je bent op de meest gevaarlijke missies gegaan. Je hebt je land al honderden keren gered. Je hebt al talloze medailles en lintjes ontvangen voor je moed en inzet, en je bent in de loop van de jaren uitgegroeid tot de meest gevreesde agent die er bestaat. Nu moet je je klaarmaken om de gevaarlijkste missie ooit aan te gaan. De president heeft je nog voor één laatste klus nodig: OPERATION PIG.
Het is je taak om Ramón, het varken van de president, te beschermen, maar het zal niet makkelijk worden. Ramón trekt er graag op uit om eikels en modder te zoeken. Je bent de meest bekwame agent, maar dit is geen gemakkelijke taak. De kwaadaardige vijanden van de president weten van Ramóns bestaan en zullen er alles aan doen om hem een kopje kleiner te maken. Zet je zonnebril op, pak je wapens en maak je klaar voor een maf avontuur met het meest roze en dikste varken ter wereld.
Operation Pig is een echte arcadegame waarin je je vaardigheden moet gebruiken om Ramón het varken te beschermen tegen de vijanden. Reis door 40 kolderieke levels vol gevaren en voorkom dat het varken het loodje legt. Verzamel allerlei soorten wapens en upgrades om jezelf te beschermen en de levels uit te spelen.