Next Up Hero
Next Up Hero is een dungeon crawler met handgetekende helden die zich een weg door de levels hakken, kappen, bongodrummen, boemerangen en vliegen. Kies je held, begin aan je tocht door de dungeons, verbeter je wapenrusting en maximaliseer je stats. Nodig een vriend uit voor de coöp-stand: je zult alle hulp nodig hebben die je kunt krijgen.