Next Up Hero
Next Up Hero is a dungeon crawler featuring hand-drawn heroes that hack, slash, bongo-drum, boomerang, and jet their way through Ventures. Choose your Hero and start rolling dungeons, gearing out, and maxing your stats. Invite a friend for co-op -- you’re going to need all the help you can get.