Mrs.Cat Between Worlds
Mrs.Cat Between Worlds speelt zich af in schattige en dodelijke fantasieversies van de planeten Mars en Neptunus.
In deze 2D precisieplatformspelserie moet je het springen met verschillende soorten zwaartekracht en andere speciale ruimtekatbewegingstechnieken onder de knie krijgen.
Je moet gevaren ontwijken, glimmende energie-edelstenen verzamelen en uiteindelijk bij de uitgang komen om naar het volgende level over te stralen.