Mighty Goose
Speel als Mighty Goose en breng het gevecht naar de Void Koning. Deze intergalactische alleenheerser heeft het bevel over een groot leger van onderlingen en mechanische monsters. Om af te rekenen met schurken, reis je naar alle hoeken van het heelal en trotseer je vele gevaren. Gelukkig is dat geen probleem voor de legendarische Mighty Goose!
Mighty Goose is een run & gun shooter met een premiejager gans als hoofdpersonage. Gebruik epische wapens en vernietigende oorlogsmachines om schermvullende bazen en hordes vijanden te bevechten. Een geweldige arcade game formule met daar bovenop nog eens tonnen van belachelijke wapens, kameraden, upgrades en geheimen om te ontdekken.
・Een heerlijke soundtrack waaronder crunchy synth-rock en funky jazz-fusion melodieën. Gecomponeerd door Dominic Ninmark (Moonrider, Blazing Chrome, Gravity Circuit).