Mighty Goose
Assume the role of Mighty Goose and bring the fight to the Void King. This galaxy conquering monarch commands a vast army of minions and mechanised monsters. Dealing with these baddies means traveling to distant worlds and facing all kinds of dangers. But not to worry, this is no problem for the legendary Mighty Goose!
Mighty Goose is a fast paced run & gun shooter starring a bounty hunter Goose. Use epic weapons and devastating warmachines to battle against screen filling bosses and hordes of enemies! Apart from that solid arcade formula, the game has a ton of crazy weapons, companions, upgrades and secrets for you to discover.
・An amazing soundtrack featuring crunchy synth-rock and funky jazz-fusion melodies. Composed by Dominic Ninmark (Moonrider, Blazing Chrome, Gravity Circuit).