Mad Experiments 2: Escape Room
Speel alleen of in een team van maximaal 6 spelers! Verken in first-person view en verzamel aanwijzingen die je zullen helpen om de puzzels van de kamer op te lossen. Naarmate je de puzzels oplost, ontrafel je stukjes van het verhaal en kom je dichter bij de uitgang.
Daag jezelf uit met de tijdslimiet van 60 minuten, of neem de tijd en speel in de Relax-modus met onbeperkte tijd!
Het spel is het vervolg op Mad Experiments 1: Escape Room, uitgebracht in 2020. In dit nieuwe spel verken je de laatste hoofdstukken van het verhaal van Professor Cheshire. Geïnspireerd door echte escape rooms zitten 1 tot 6 spelers gevangen door de Professor in zijn instituut. Hij gebruikt deze plek en zijn proefpersonen om te experimenteren met hun hersenen en geesten, om een geneesmiddel te vinden voor zijn zieke dochter, Hildegarde. In zijn zoektocht om haar te redden, verliest hij zijn verstand en verandert het instituut in een gevangenislaboratorium. Spelers zullen leven door de herinneringen van een van zijn patiënten en reizen door 4 kamers om de geheimen van het Cheshire Instituut te ontraf selen.
Verken het kantoor van Professor Cheshire en gebruik zijn experimentele apparatuur om te ontsnappen!
De Professor maakt zijn vergiften en medicijnen uit plantenextracten in de Victoriaanse kweekkas van het Instituut. Je zult gas, vergiften en planten manipuleren om te ontsnappen aan deze gevaarlijke plek!
Deze trein brengt iedereen naar binnen en buiten het Instituut. In de laatste wagon bevindt zich een distilleerderij waarmee je een vergif kunt maken dat een einde zou kunnen maken aan het leven van Cheshire en zijn experimenten voorgoed zou kunnen stoppen!