Beproef je geluk in Lost in Random, een gotisch door sprookjes geïnspireerd actie-avontuur waarin het lot van elke burger wordt bepaald door de worp van een dobbelsteen.
Het koninkrijk Random, dat wordt geregeerd door een verdorven koningin, is verdeeld in zes schimmige rijken waarin het leven wordt bepaald door een vervloekte zwarte dobbelsteen. In dit verhaal van de bekroonde Zweedse spelstudio Zoink, dat is geschreven door de met een Eisner Award bekroonde auteur van Adventure Time en The Unbeatable Squirrel Girl, Ryan North, sluit je je aan bij Even, een arme pechvogel die een duistere zoektocht onderneemt om haar geliefde zus te redden. Met haar metgezel Dicey, een kleine en vreemde levende dobbelsteen, moet Even de chaos van Random omarmen om een eeuwenoud verhaal met een actuele boodschap te onthullen.
Loop over de mysterieuze keienstraten van Random, ontmoet de onvoorspelbare inwoners en voer moedige missies uit. Stort je in angstaanjagende gevechten met een unieke mix van tactiek, kaarten die je moet verzamelen en explosieve gameplay met dobbelstenen. Het is tijd om je aan te passen of te sterven, terwijl je vecht in enorme bordspelarena's die veranderen bij elke dobbelsteenworp! Leer hoe je de strijd in je voordeel kunt beslechten, en stort je in een duister wonderland waarin alleen de dapperen kunnen overleven.