Legendary Tales: Stolen Life
Verken een fascinerende wereld om het leven van een weerwolf te redden en een land dat door wrede heksen wordt geregeerd te helpen.
“Legendary Tales: Stolen Life” is een avontuurspel in het genre Zoek en Vind, met talrijke minispellen en puzzels, onvergetelijke personages en uitgebreide zoektochten.
Na de verdwijning van hun ouders en de dood van hun voogd, woonden en werkten Lucia en haar broer Ulf in een herberg. Hun leven veranderde echter dramatisch toen Ulf 18 werd. Hij bleek een weerwolf te zijn en hij werd nog diezelfde nacht door een heks ontvoerd en naar een verborgen locatie gebracht. Lucia is bereid alles op het spel te zetten om haar broer, die altijd voor haar heeft gezorgd, te redden. Ze weet zeker dat hij hetzelfde voor haar gedaan zou hebben. Voor het eerst in haar afgezonderde leven staan haar avonturen op vreemde plekken vol onvoorspelbare gevaren te wachten. Je zult talrijke puzzels op moeten lossen, nieuwe bondgenoten en vijanden ontmoeten en Ulf op een bijzondere manier terug moeten vinden.