VRIENDSCHAP MET HINDERNISSEN
Vitya en Volodya - twee beste vrienden en helden van ons verhaal - zwemmen met een worsteling in het dagelijks leven en proberen het hoofd boven water te houden. Met een uitzetting in het vooruitzicht, besluiten ze een schat te vinden die zal helpen bij het afbetalen van de schuld.
In de loop van het avontuur zullen ze veel nieuwe vrienden ontmoeten en getuige zijn van ongemiddelde (of in de ogen van sommigen zeer gemiddelde) gebeurtenissen voor een typisch wooncomplex.
Een warme en omhullende soundtrack brengt je in de stemming voor een emotionele reis.