Kingdom Imperial Collection
De Kingdom-games zijn microstrategische 2D-sidescrollers met een minimalistische feel in een oogstrelend modern jasje van pixelart. Speel als The Leader of de Monarch en betreed een procedureel gegenereerde wereld, waarin je trouwe onderdanen rekruteert om je koninkrijk tot bloei te laten komen. Verdedig je land tegen hebberige wezens die uit zijn op je geld en kroon, verken eilanden en ontdek vreemde en cryptische artefacten die je van pas zullen komen in je strijd tegen de monsterlijke Greed.