Kingdom Imperial Collection
This is the ultimate Kingdom collection, containing the following entries in the award-winning strategy series: Kingdom New Lands, Kingdom Two Crowns, Kingdom Two Crowns: Norse Lands, and Kingdom Eighties.
The Kingdom series is a 2D sidescrolling micro-strategy game with a minimalist feel wrapped in a beautiful, modern pixel-perfect aesthetic. Play the role of the Leader or the Monarch, enter a procedurally generated realm, and recruit loyal subjects to make your Kingdom flourish. Protect your domain from creatures looking to steal your coins and crown, explore islands, and discover curious and cryptic artifacts to aid your encounters with the monstrous Greed.