Jolt Family Robot Racer
JOLT is een razendsnelle partygame. De game is een competitieve platformer waarin alles draait om het behouden van momentum met vaardige navigatie. De spelers strijden om als laatste robot over te blijven. Met een geladen snelheidsboost genoemd JOLT en een scala aan verschillende objecten in de omgeving is het je doel om beter te presteren dan de andere racers of ze regelrecht te saboteren. Geëlimineerde spelers liggen er niet direct uit als ze de VOID gebruiken: een willekeurige sabotage-power-up waarmee spelers wraak kunnen nemen en de uitkomst van de race kunnen veranderen!
Er zijn diverse spelstanden. Racer is de standaard spelstand en de meeste zijn hierop gebaseerd. In Light Mode race je bijvoorbeeld in het donker en heeft de koploper een licht.