In Between is een sfeervolle, bekroonde platformer waarin je prikkelende puzzels oplost door je omgeving en de zwaartekracht te manipuleren.
In Between speelt zich af in de geest van een man die getroffen is door het noodlot. Samen gaan jullie op reis door het brein van de hoofdrolspeler, een wereld die niet onderhevig is aan de wetten der natuur. Laat je fantasie de vrije loop en daag de zwaartekracht uit in meer dan 60 meeslepende en unieke puzzels door je intellect en behendigheid te gebruiken.
Terwijl je het hoofdpersonage ziet strompelen en hij zijn sterfelijkheid in fases accepteert, worden nieuwe mechanismen geïntroduceerd. Elke fase biedt unieke gameplay die de emoties van de hoofdrolspeler weergeeft terwijl hij zijn lot verwerkt.
Iedereen heeft een verhaal. Niemand weet wanneer het eindigt. Ontdek het leven van de hoofdrolspeler en zijn strijd voor een goede afloop. In Between biedt interactieve verhaalreeksen en een verteller die je onderdompelen in een leven met blijdschap en tegenslagen.