I'LL KILL HER
Stephanie is bereid alles op te offeren voor haar dromen. Ze slaat lessen over, negeert haar moeder en raakt steeds verder verwijderd van haar vriend, Brandon. Allemaal om te bewijzen dat haar foto's kunst zijn. De universiteit vindt echter van niet, want een 'selling shot' schieten is veel belangrijker dan het realiseren van de creatieve zelf. Stephanie is al op het kookpunt als Brandon besluit te vertrekken... Een diep persoonlijk verhaal over liefde, leven met een psychische aandoening en vechten om gehoord te worden.