HORSE CLUB Adventures: Complete Collection
Iedereen aan boord! In deze DLC voor Horse Club Adventures 2 heeft kapitein Francis zijn veerboot aangemeerd in de haven van Hazelwood, waarmee hij jou en de meiden van HORSE CLUB naar een nieuw eiland brengt.