HORSE CLUB Adventures: Complete Collection
All aboard! In this downloadable content (DLC) upgrade for HORSE CLUB Adventures 2, Captain Francis has docked his ferry at Hazelwood’s harbor and brings you and the girls from HORSE CLUB to a new island.