Galaxy Champions TV
Verzamel krachtige wapens en power-ups, versla talloze vijanden, stijg in level, speel upgrades vrij en vernietig alle eindbazen om de kampioen van de meest gewelddadige televisieshow ooit te worden! Ben je er klaar voor?