GUNVOLT RECORDS: Cychronicle
A new rhythm music game starring the songstresses of the Azure Striker Gunvolt series, Lumen, Lola, and Luxia singing 15 different songs.
Follow the notes to the pounding beat and aim for a top score in this electrifying rhythm game!
The dual analog controls sync with the characters dancing in the 3D backgrounds for a fully immersive experience.
The notes flowing from the top of the screen come in various types: push the buttons to Tap Notes and Hold Notes, and move the sticks with Flick Notes and Slide Notes.
When you're flicking in 8 different directions and sliding in arcs on the analog sticks, your movements will synchronize with the dancing divas in the background, just as if you were dancing along with them.
All 15 included tracks and future planned DLC are selected from the vast library of acclaimed vocal tracks from the Gunvolt series, including tracks used in the series 5 games, CD-only releases, and Gunvolt animated feature. Listen to any of the music included in the game freely in the in-game music player.
Use the included repeat and playlist functions to create your own listening mix!
The Muses, Lumen and Lola, alongside The Djinn, Luxia, dance with enchanting movement and provide their voices for a complete experience.
In addition to the music videos of the songstresses, songs can be played featuring gameplay footage and scenes from the Azure Striker Gunvolt series.