Favela Zombie Shooter
Maak je klaar voor een zenuwslopend, actievol schietspel met zombies dat zich afspeelt in een Braziliaanse favela. In "Favela Zombie Shooter" sta je tegenover golf na golf van verschillende zombies en moet je zo lang mogelijk overleven.
Overleving gebaseerd op golven: Bereid je voor op genadeloze golven van levende doden. Je moet standhouden en golven van zombies afweren, elk met hun eigen unieke gedrag en vaardigheden.
In "Favela Zombie Shooter" heb je snelle reflexen en krachtige wapens nodig om de zombie-aanval te overleven. Kun je levend ontsnappen uit de favela vol met zombies?