Favela Zombie Shooter
Get ready for a heart-pounding, action-packed zombie shooting game set in a Brazilian favela. In "Favela Zombie Shooter," you'll face wave after wave of different zombies and have to survive as long as you can.
Wave-Based Survival: Brace yourself for relentless waves of the living dead. You must stand your ground and fight off waves of zombies, each with their own unique behaviors and abilities.
To stay alive, you'll need better weapons. You can earn money in the game and use it to buy stronger guns to help you survive.
In "Favela Zombie Shooter," you'll need quick reflexes and powerful weapons to survive the zombie onslaught. Can you make it out alive from the favela filled with zombies?