FINAL FANTASY II
Een vernieuwde 2D-versie van de tweede game uit de wereldberoemde FINAL FANTASY-serie! Geniet van het tijdloze verhaal dat verteld wordt aan de hand van charmante retrographics. Alle magie van het origineel met verbeterd speelgemak.
Het epische verhaal begint met vier jongeren die wees zijn geworden tijdens de strijd tussen het rijk Palamecia en het rebellenleger. Tijdens hun avonturen bundelen ze hun krachten met de witte tovenaar Minwu, prins Gordon van Kashuan, Leila de piraat en vele anderen. Beleef de prachtige en soms tragische spelingen van het lot die je tijdens je avontuur te wachten staan.
Deze innovatieve gameserie neemt een ambitieuze wending in dit tweede deel van de FINAL FANTASY-serie!
(Deze remaster is gebaseerd op de originele 'FINAL FANTASY II'-game uit 1988. Functies en content kunnen verschillen van eerder uitgebrachte versies van de game.)