Estiman is een originele, meeslepende arcadegame die gebaseerd is op een van de processen waar ons brein elke dag mee te maken heeft: schatting. Door combo's te maken kun je blijven gaan (als je dat lukt!). De kleurrijke, minimalistische visuals zijn een lust voor het oog en de adaptieve moeilijkheidsgraad verandert dit simpele concept in een uitdagende game.