Estiman
Estiman is an original, engaging arcade game based on one of the processes our minds work with every day – estimation. With combos you can keep going forever (if you have the skills!). The sweet, minimal visuals will appeal to your aesthetic sense, and an adaptive difficulty level turns this simple concept into a compelling and satisfying game.