Escape from Life Inc
“Escape from Life Inc” is een spitsvondig puzzelplatformspel met een verhaal waarin je afwisselend een van de drie dieren bent: een wandelende vis, een arrogante arend en een stotterend rendier. Tijdens je avontuur moet je puzzels oplossen, platformen doorkruisen, verkennen en nog veel meer. Help deze drie onwaarschijnlijke vrienden ontsnappen uit het buitenaardse lab samen met allerlei gekke personages!
Ik ben een solo-ontwikkelaar van 15 jaar oud uit Zweden en ik werk al sinds ongeveer anderhalf jaar aan dit project dat een echte passie is voor mij. Het is een erg persoonlijk spel waarin zowat elk klein detail een verhaal heeft. Ik hoop dat je evenveel plezier beleeft bij het spelen als ik bij het ontwikkelen :)